Social Icons

Sunday, February 02, 2014

Into the fray

Into the fray



o reflecție a trăirilor  ce le simt eu,
trupul tau un ocean de viata
reflecta in ale ei adâncuri ,
de-a pururi, un suflet pierdut pe multe drumuri.


chiar daca esti aici
tot nu esti,dar eu te simt
departe de tot,
atentia ce imi acorzi, doar un ad-hoc.

in privirea ta desertaciune iubito,
pe mine nu ma vrei
esti atrasa de prospetimea aventurilor
in companie celor ,
care taiau in carne vie
sangele si vorbele lor false
te tin in suspans,
pana ce it all fades ,te lasa.


iubito eu te iert dar nu te uit
te vreau aproape dar departe,
de inima mea ce nu prea se mai zbate,
ce simte ca in zadar cea ce face,
dar mintea mea nu ii da pace,
o amorteste o bate.


tu prin tine traiesti cu cea ce altii te hranesc
minciuni si vrajeli,
pana te prind te dovedesc,
pana toti te aburesc.

dar simte si traieste
alunga teama,
 traieste la vida loca
pana la urma moka,
iti vei dori alinare,
iti vei dori pace

inca o sansa pentru stabilitate.


Volumes of S
Chapter  "14


sgk I

No comments:

 
Blogger Templates